Zašto bismo trebali početi prakticirati jogu

Joga je drevna metoda koja smiruje tijelo i um. Mnoštvo ljudi svakodnevno ju prakticira jer ima brojne prednosti. U današnjem vam članku donosimo nekoliko, prema našemu mišljenju, najbitnijih.

Smanjuje stres

Prema nekim istraživanjima, joga dokazano izlučuje hormon stresa kortizol te na taj način pospješuje opuštanje. Ona je moćan način kontroliranja stresa.

Ublažava anksioznost

Obzirom da joga naglašava prisutnost u trenutku i pronalazak osjećaja mira, ona može pomoći kod liječenja anksioznosti.

Poboljšava kvalitetu sna

Joga povećava izlučivanje melatonina ( hormona koji regulira budnost ). Zbog svojega opuštajućeg djelovanja, korisno ju je izvoditi prije spavanja. Dokazano je da će kvaliteta sna biti bolja.

Poboljšava fleksibilnost

Jogu puno ljudi uvrštava u svoju fitness rutinu kako bi poboljšali fleksibilnost, za što je dovoljno 15 minuta dnevno.

Uspravno držanje

Prakticiranjem određenih stilova joge ( npr. power joge ) dolazi do povećanja mišićne izdržljivosti što, zajedno s poboljšanjem fleksibilnosti, rezultira boljim držanjem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *