Dijeta za vrijeme blagdana: kako jesti zdravo za vrijeme Uskrsa

Glavno pitanje koje dobijem za vrijeme blagdana je kako se držati dijete? Kako ne posustati taj jedan dan? Kada sam prvi put napisala ovaj članak stvarno sam nabrojala par savijeta koji bi mogli funkcionirati, ali što sam dublje i dublje išla u tu temu shvatila sam kako to ustvari nema smisla. Blagdani su tu da se opustimo i prepustimo. Nemojte se bojati što će se desiti od tog jednog dana. Proces mršavljenja i treniranja je dugoročan pa zato moramo razmišljati i o tome kako da bude održiv tj. realističan.

Kako naslov ovog članka nebi bio potpuni clickbait, donosim vam par savijeta koji bi vam mogli koristiti za vrijeme ovih blagdana.

Sve je u količinama

Kao što uvijek kažem: najbitnije su količine. Za vrijeme blagdana jedite što želite, ali kontrolirajte količine. Tu dolazimo do intuitivnog jedenja. Jedite polako i slušajte svoje tijelo. Samo će vam signalizirati kada mu je dosta.

Prvo jedite hranu bogatu proteinima

Ako možete, prvo pojedite namirnice bogate proteinima. One će vas zasititi što će vam pomoći u kontroliranju količina hrane koje unosite.

Pijte dovoljno vode

Zbog cjelokupnog događaja, rodbine koje nismo vidjeli cijelu godinu i hrane, zaboravimo piti vodu. Ona je jako bitan faktor zato što se često zna desiti da je glad ustvari samo žeđ. Dehidracija nas može dovesti do toga da jedemo i pijemo više. Tako da uzmite boćicu vode sa sobom i svako tolko popijte vode.

 

Zapamtite da imate pravo jedan se dan opustiti i da to neće pretjerano utjecati na vaše rezultate.

Sretan Uskrs svima koji ga slave 🙂

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *