Tajna tankog struka

Koja je tajna tankog struka?

Ljeto je sve bliže, a tako i počinje panika. Tanak struk je želja mnogima. On je estetski poželjan te je pokazatelj zdravlja. Danas ću vam dati nekoliko savijeta kako doći do željenog cilja.

*model ig: @inaa_sk

 

Prije toga morate znati

Važan faktor jest udio masnoće. Kako bismo ga regurirali moramo se uz treninge usredotočiti na zdravu, uravnoteženu prehranu.

Više o zdravoj prehrani možete pročitati ovdje.

Par savjeta što se tiče prehrane 

1. Jedite manje obroke, ali više porcija

Pre često čujem kako se djevojke izgladnjuju da bi došle do svog cilja što na kraju dana stvarno nema smisla. Jedite količinski manje obroke, ali jedite više porcija tokom dana. Na taj način nećete biti pre gladni što bi na kraju uzokovalo prejedanjem čim se hrana stavi pred vas. Isto tako, na taj način ubrzavate metabolizam koji je ključan kako bi tijelo trošilo više kalorija tokom dana
Sve je u količinama!

 

2. Izbjegavajte prerađenu hranu

Čak i ako pazite na porcije i trenirate, cijeli proces možete uništiti prevelikom konzumacijom prerađene hrane zbog velike količine šećera koju sadržava.

 

 

3. Budite oprezni sa “low-fat” proizvodima

To su npr. kruh, raznorazni jogurti, mlijeko… Takvi proizvodi možda imaju manje masnoća, ali su zato pretrpani sa šećerom i “praznim” ugljikohidratima. Uglavnom imaju vrlo malu, ako ne i nikakvu nutritivnu vrijednost.

 

 

4. Pazite na količinu soli

Zbog pretjerane količine soli u tijelu može doći do napuhnutog trbuha. To je zato jer previše soli urzokuje zadržavanje vode u organizmu. Smrznuta gotova jela (pizza, lazanje…) su dobar primjer za hranu koja sadržava ogromnu količinu soli.

 

5. Fokusirajte se na prehranu bogatu vlaknima

Vlakna ubrzavaju metabolizam te pružaju osjećaj sitosti. Najbolji izbor su biljna vlakna. Neke od namirnica u kojima se nalaze su: mahunarke, repa, brašno od cjelovitog zrnja, sjemenke lana (koje možete ubaciti u zobene ili jogurt), suho i svježe voće.

6. Izbacite alkohol iz prehrane

Jeste li čuli ikada za izraz “pivski trbuh”? On nije bezveze. Piva obiluje ugljjikohidratima, a isto tako gotovo da ne postoji alkohol koji u sebi nema dodane šećere.

*nemam slike alkohola jer ga ne konzumiram ;)))

7. Nemojte se bojati masti

Ako znate kontrolirati količine, od masti se nećete zdebljati. One čuvaju vaše zdravlje i krvožilni sustav te pojačavaju osjećaj sitosti. Svaki dan pojedite npr. šaku orašastih plodova.

 

 

A treninzi?

1. Kardio

Definitivno odlična aktivnost za topljenje masnog tkiva. Odaberite ono što vam najviše odgovara(trčanje, hodanje, rolanje, bicikliranje..), dnevno izdvojite oko 30 do 45 minuta te tjedno to odradite 5 puta.

 

2. HIIT trening bi mogao biti najbolja opcija

Intervalni trening visokog intenziteta je vrsta treninga u kojem se izmjenjuju dionice visokog i nižeg intenziteta vježbanja te se na taj način topi masno tkivo. Zbog inteziteta treninga masno tkivo se topi čak nekoliko sati i nakon završetka treninga.

 

Vježbe koje bi vam mogle pomoći

Russian twists

Russian Twist – Workout Tomorrow

Plank knees to elbows

 Plank Knee to Elbow

Alternate heel touches

Alternate Heel Touches - Exercise How-to - Workout Trainer by Skimble

Twisting hip raises

Get a Flat Tummy at Home with These 8 Simple Exercises ~ - Louise ...

Plank twists

Plank Hip Dips | Illustrated Exercise Guide

Mountain climbers twists

Mountain Climber Twist | Illustrated Exercise Guide

 

About Viktoria

Hi! I'm Viktoria, an aspiring blogger who loves health and fitness. This blog is dedicated to helping people learn about how to improve their lifestyle.

View all posts by Viktoria →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *